8 Nisan 2012 Pazar

Missha Perfect Cover BB Cream


Missha Perfect Cover BB Cream



Son günlerde bir BB cream salgını var, tabi bende durmadım gittim yurtdışından sipariş ettirdim aldım 
Deneyimlerime göre;

- Almak isteyenlerin dikkat etmesi gereken temel şey cilt renkleri buğday renginden beyaz dönük olanlar kesinlikle 23 numarayı tercih etmeli lakin ben öle bir hata yaptım. İstediğim kadar sürüp lekelerimi kapatamıyorum çok az sürüyorum çünkü çok sürersem ruh gibi oluyorum.

- Kapatıcılığına gelirsek gerçekten çok iyi kapatıyor bu güne kadar kullandıklarım arasından en iyi kapatan ürün bu diyebilirim. 

- Eğer cildiniz yağlı ise oldukça uygun altına bir nemlerdirici sürmeniz yeterli zaten güneş ışınlarından koruma özelliği var.

- Ürünün bir 30 birde 50 ml olanı var zaten çok az bir miktar yeterince iyi kapatıyor, her gün sürsen en az 2 ay gider.

- Bence kaçırmayın oldukça iyi bir ürün.

-Göz altına ve göz kapatığıne rahatlıkla sürebiliyoruz.


-Ama asıl merak ettim DİOR'un çıkaracağı BB creamde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder