8 Nisan 2012 Pazar

Mavala Kaş Kalemi

Evde en az 3 tane kaş kalemim bulunmaktaydı fakat bir gün artık kaşımın rengini tutturmak için daldan dala zıplamaktan yorulduğum anda, kaş için far almaya karar verdim ve 3 farklı rengini  alıp uygun kaş rengini yapacaktım ve o gün kaşlarımı aldırmaya gittiğim kuaförde kaşlarım da ki sorunlar hakkında konuşurken kaşım için bir kalem teklif etti  tabi ben gene kaşım için uygun olmayacağını düşünerek teklifi red ettim. Fakat daha sonra kaşımı alan hanım tamam diyerek geçiştirdi ve kaşlarımda ki sorunu bana bir daha gösterdi.Bahsettiği kalemle kaşlarımı boyadı ve ciddi anlamda kaşlarım ile uyumlu olduğunu görüp kusurları kapattığını fark ettim.

- Kalem makyajlı veya makyasız olun hiç fark etmez oldukça doğal

-Özellikle açık renk kaşları olanlar için birebir.

-Kullanımı çok rahat ve bir kere sürmeniz yeterli iki defa üstünden geçmenize gerek kalmıyor.

-kalemin arkasında ki fırçayı kalemle boyamadan önce ıslatarak tarıyoruz bu şekilde kaşta herhangi bir şey varsa temizliyor ve daha rahat kullanıyoruz.

Herkese tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder