10 Nisan 2012 Salı

CLINIQUE -stay matte sheer- Pudra

Bu ürün aslında bana tavsiye edilen bu bu markadan aldığım ilk üründü. Yüzüm ciddi anlamda özellikle T bölgemin parlamasından ötürü ettiğim şikayetler sonucu aldığım ürün. Bu ürünü tek başına kullanmıyorum önce likit bir fondöten sürüp üstüne bunu sürüyorum ve bu ürünü yüzüme fırça ile uyguluyorum. Açıkçası kendinize özel fırça almanızı öneriyorum çünkü ürünün içinden çıkan yüzünüze sürerken kullanmanız için verilen aparatlar pek kullanışlı değil.

-Öncelikle çok rahat sürülüyor.

- Yüzünüz kesinlikle yüzünüze parlama yapmıyor bu konuda çok başarılı ama tam anlamıyla verim alabilmek için 3 saatte bir yenilemeniz gerekiyor.

-Ürün eğer çok sık kullanmıyorsanız oldukça uzun gidiyor.

- Bu ürünü bir kapatıcı olarak kullanmanızı önermiyoruz, çok iyi bir kapatıcılığı yok illaki bir likit fondöten üzerine kullanmanız çok daha sağlıklı olacaktır. 

- Ve bence renk seçimini çok dikkatli yapın en açık rengi bile bazen koyu gibi durabiliyor zaten yapısı diğer pudralar gibi çok tozlu değil biraz daha kıvamlı olduğunu söyleyebilirim.

-Cildinizdeki parlamanın birden kaybolduğunu eğer cildiniz az kusurluysa pürüzsüz bir görünüm verdiğini rahatlıkla söyleyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder